Monday, March 25, 2013

Readjustment VISTAFIX


- 26.7.12 -

SKALI sekala tajuk bahasa omputih kerlas uolls! hehe...Alhamdullilah, operation Angah smalam berjalan dgn lancar. Dowang terpaksa tukar abutment (skru tapak) yg baru. Gasak pegi la dowang, aku tak hingin nk bayar walau sesen pon! harga minatang tu smalam RM15k. Amik! Tp kesian kt Angah le..dia sakit balik. Smalam doc cabut abutment yg ada tu ganti dgn yg baru. Dia ada potong skit kulit Angah utk adjust position tu smalam. Selasa ni aku kene usung dia ke sana lagi utk buka jahitan *_____*' . kene cuti lagik. Ni kang mau ada yg org len dpt bonus, aku dok melopong je tak dapek. Dah memanjang je cuti. Aduhai...

 
 ni dah kenapa pulak dgn si kaman ni? ish ish ish..
(smalam dia hantar angah smp dlm OT smp angah selamat tido)

 time ni Angah mamai2 lagi..

 takmo bercakap, tp bukan sebab sakit..sebab mamai lagi.
dah petang2 ke malam baru dia rasa sakit. sempat lagi le dia main mercun pop2 dari pintu umah mlm tadi ;)

 pujuk Angah mkn takut pewot masuk angin sbb dia puasa lama sgt. dia mkn time berbuka kelmarin je. abis operation tghari smalam. nak tunggu dia stabil skit baru bleh mkn..tu pon paksa je telan bubur & ayam. eskem yg spital bagi pon dia takmo mkn. gerammmmmm je aku tgk eskem tu smalam ;P

 dia mkn buah smp abis. bagussss...
yg si kaman lak tak sudah2 sebut 'manis buah ni..' 24kali! 
hahaha...terliur le tu ;P

 ok, dah stabil...Alhamdullilah :)

 sementara tunggu nk discharge, mama dah pengsan keletihan. huhuhu

 mmg letih sungguh pompuan ni..aku tgk dah mcm rupa jantan pon ada. smp terkeluar urat2 kepala. ...kesian sungguh..

anak abah!!

Ptg kang aku nk kene cuci tmpt luka tu. Patutnye aku kene ke sana bawak dia esok utk cuci. Tp tak kose la mak nyah. Dah le selasa ni nk kene gi sana balik buka jahitan. Baik aku cuci sendiri je udah...huhuhu..


No comments:

Post a Comment