Monday, March 25, 2013

Ciptaan Mama


- 13.6.12 -

BALIK keje smalam lps menyapu & mengemop umah, trus aku ngadap nk buat ciptaan ke2 utk cover BAHA Angah dari tergesel kain tudung.


  kelmarin aku guna kertas putih yg keras tu tp x boleh. smalam aku guna plastic container kecik. aku potong bagi ada ruang utk Baha & potong bhg atas utk senang Angah nk on/off..

 gamkan tepi plastik tu guna gam gajah

pastu aku lekatkan kat scarf rambut

plastik tu tak brape kemas aku potong sebab keras. aku takut terkopak sbb ni je sebijik yg ada kt umah.

bagi Angah try. ada gak le terlanggar2 skit kt tepi2 baha tu. tp takde la dia bunyik berdesing panjang. kejap2 je..

bagi angah try sarung anak tudung. takde bunyi katanya ^_____^

pagi ni masa nk g skolah. Alhamdullilah, sepanjang dia nk pegi tu baha tak berbunyi. tp tak tau le bila kt skolah nnt. aku dah pesan kt dia, kalau bunyi tu berdesing kuat lagi, trus Offkan dulu. 
Tp x tau le smp bila lak dia kene pakai scarf tu tiap kali pakai tudung. Tak sabar nk jumpa dengan supplier Baha. Nak tanye pendapat dia...huhuhu

No comments:

Post a Comment