Monday, March 25, 2013

Angah Anak Istimewa Mama & Abah


- 22.6.10 -



ewah..siap bermekap!

Kowang tau kan, Angah ni anak special aku.
skang ni aku tengah nk berusaha nk wat appointment utk dia kat HUKM.
tp, mcmana pon aku x tau.
aku kene amik cuti bawak dia ke sana.
Nk tanye2 pasal telinga palsu yg Angah nak tepek tu.
Nak tanye la procedure dia camne.
kalau aku kene bayar mahal,
aku nk mohon bantuan ngan JKM dulu.
kot2 la boleh ringankan beban pembedahan tu nnt.
eh, dah mcm rancangan bersamamu pulak kan? :P

Tp mmg skang ni aku tengah merisau sesangat.
Dia ada mengadu haritu,
telinga dia mcm tersumbat. dengar tak jelas.
bila aku tinjau, takde pulak taik telinga.
cantek bersih je dlm tu.
haih...apesal yek? risaunya aku..
dah le tu je satu tinga dia.
Aku ingat nnt nk bawak dia gi klinik kerajaan dulu,
wat surat refer gi sepital.. :(



Smalam Angah bawak balik kertas2 mid year exam aritu.
Report cardnya ntah bila la nk dpt, aku pon tak tau.
Bila aku tgk result yg dia dapat, aku bersyukur sesangat.
W/pon dia ada kekurang, tp kelebihan dia tetap ada.
Angah mmg anak yg cerdik!

Syukur Alhamdullilah






Science dapat 100%!
w/pon soklan subjek ni bila aku baca mcm mengelirukan,
(ke, mmg aku bebal?) :P
tp anak aku dpt jawab sume ngan betol!
hohoho..terharunya aku!


siap dapat smiley dari teacher (^_^)

Aku ngan Kaman asyik la puji dia cerdik malam tadi.
Dia ckp dalam kelas dia ada lagi budak2 yg cerdik.
Kawan dia, Khairulnisa dapat 100% dlm sume subjek!
Masyaallah...cerdiknya budak tu. Ish..

Pagi tadi aku dah janji ngan dia nk belikan beg skolah baru.
Beg dia skang ni dah takleh zip.
zipnya rosak, zipkan kat tgh2 tu je.
yg kiri kanan, melopong.
sian lak kat dia..
Pehtu aku soh dia pikir nk hadiah apa.
Dapat gaji nnt aku belikan utk dia..
Tp, beg tu blk keje ni aku gi carikkan dulu..(^_^)





1 comment: